Man känner att man lever iaf!

Ja då är man då hemma efter en lång dag på jobbet. Har varit hur kul som helst. Vi har som en mäss vecka kan man säga med ett pang erbjudande varje dag. Tex i måndags hade vi köpt en kerra inpackning och få ett shampo på köpet. Idag hade vi köp två sebastian produkter få den billigaste gratis. Hur bra som helst. Jag lovar att det ha klingat i kassan i veckan :) och mer ska det bli i slutet av veckan hihi! Men det är iaf hur kul som helst att jobba när det är full rulle. Jag mår jätte bra av det!

Inatt hade jag väldigt svårt att sova, kan dte bero på att jag hade mkt att grubbla på? Plus att mina ögon och läppar var jätte torra. Det ledde till att jag blev kiss nödig hela tiden. Huvva, jag vet inte vad jag ska hitta på? :S ///Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0