Cravings

Jaha då var alla serier slut för idag men det är fortfarande film klockan nio:) bara för att uppdatera så for en till bräda under min säng :@ snart brakar hela skiten.. faan måste ta hit nån händig som kan ordna det! Känner mig lite ensam i sängen och frusen, så irri att jag fryser så lätt.
A men nog om det, jag har lite shopping begär känner jag. Blir lätt så när jag är nere. En sak som är säker är att jag ska gå ner till skämtbutiken i hörnet för jag såg JÄTTE stora spargrisar i skyltfönstret. Hur fina som helt. Har precis en sån spargris men den är liten och jag har letat efter en större och nu finns det :) plus att det fanns svarta. Faan vad nice.

Måste gå ner imorn och se vad den kostar. Ajja åter till sängen för att blunda lite och muttra. Vi ser väl om sängen brakar inatt eller inte :/ ////Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0