Nu är det helg!

Det är konstaterat, nu är det helg. Vinet och jägern ligger på kylning och festblåsan är på. Hell yeah! Det bidde inge övik idag. Han inte med eftersom bussen skulle gå så sent, inte så kul att supa på bussen själv :( så det får bli utgång här i stan med tessan, sofie och karro :D det blir nog sköj det. Förhoppningsvis får jag bubbas hit oxå så han kan hänga på. Håll tummarna. Imorn då? Jo då blir det fest igen hos tessan :P men det komma vara betydligt mkt mer folk imorgon. Får med mig joulin, johanna och maja a! Det kallar jag soft...

Amen hörni. Gissa vilka vi hade på besök på salongen igår då? EMD haha men jag såg dom inte (en av dom köpte ett vax iaf) Jag bara hörde att helt plötsligt blev väldigt många bruttor jätte fnittriga. Och ja det var dom . Alla rock brudar på salongen, ERKÄNN ni har en hemlig crush på EMD!?

Of to the party///Katja  

Pokerface dansen ikväll brudar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0