Fylld med smärtstillande!

Hejsan alla. Idag mår jag lite bättre än igår iaf, MEN det kan även bero på att man har ätit alvedon m.m. Huvva jag blir ju aldrig sjuk men såklart till semester rider då blir jag det. Vet ni jag kan nästan slå vad om att jag blir sjuk under resan i Turkiet haha det skulle inte förvåna mig ett dugg. Jag ska iaf in en sväng på jobbet idag och ta en brud konsultation. Har ju tre brudar i sommar :P

Nu ska jag trotsa att jag fryser och är sjuk men jag kan inte sitta inne hela dagen. I hate it! Jag åker en sväng på Birsta. Passar på...men det blir en kort sväng dock. Får inte bli helt slut. Syrran kommer hit ikväll så vi får väl se vad vi hittar på. Imorn åker vi till Övik för midsommar firande :) Trevlans. AnnaStina kommer dessutom hem en sväng så det ska bli kul att träffa henne. Nä nu måste jag borsta tänderna sedan sticker jag en sväng. Vi hörs senare///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0