Sommar 09, Kan man säga att den är slut nu?

Jag tänkte i vilket fall som helst sammanfatta sommarens roligaste händelser. Allt som har hänt denna sommar med lite bilder och text :)

Det började med Marmaris för mig och Tessan i Juni månad

Jag fyllde 20 år den 27 juni i självaste Marmaris

Efter Marmaris var det raka vägen till Gatufesten


Efter det vart det ett jäkla hopp till näst kommande roliga händelse men det var väl festen hos Valle i juli! Kul som faan. Har dock bara bilder hemifrån mig innan.


Efter detta väntade Yran <3 som var heeelt klart bäst denna sommar. Jag åker absolut tillbaka nästa år.


Efter detta var det förra helgens händelser. Först fredagen då det vart fest hemma hos mig.


Sist men inte minst, lördagens lack o läder fest som var Sofies födelsedags fest. Kul kul kul!!!




Jag har haft världens bästa sommar och hoppas att hösten/vintern blir precis lika bra. Tack ni alla som har varit med mig på alla sto hej i sommar. Ni är guld värda (ni vet vilka ni är)////Katja

Kommentarer
Postat av: Michaela

De är faktiskt inte från någon mer märkvärdig affär än H&M! Och speciellt dyra tror jag inte att de var heller..

2009-08-19 @ 20:14:36
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Josie

Åh Yran, älskade Yran. Jag längtar ihjäl mig till nästa år!

2009-08-19 @ 21:26:50
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0