Strawberry


Åhhhh mina första jordgubbar är inhandlade och dom var jättegoda.
Har dock bara hunnit smaka en men det blir mera sedan. Såklart är
de inte lika goda som svenska men när Gilde hade tipsat om dom
på Hemköp blev jag tvungen att testa, och inte blev jag besviken :P
Har iaf varit och parkerat bilen hemma hos Lis. Pappa lämnade nämligen
bilen här i stan. Han åkte ner till sthml igen för att jobba. Så jag komma hem
fortare på torsdag men jag har dock inte bestämt mig än om sista april.
Känns lite drygt att åka ut till Nyland CARINA!!!! Men får se hru jag gör, man kanske
kan mötas upp på stan? Ajja ska kolla upp möjligheterna ////Katja

Kommentarer
Postat av: Carina

Men det kommer bli sååååå värt det! Vi kommer ha grymt kul! Men vet inte riktigt än hur vi ska komma in.. kanske tar sista bussen in till stan och fortsätter hos mig eller jessica innan vi fortsätter mot kramm! Men det där löser sig! Men du kommer att ångra dig om du inte hänger med!!!! ;)

2009-04-28 @ 20:32:04
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0