nu är det lördag då enligt klockan!

00.08 står klockan på nu när jag startar att skriva. Ja vad kan man säga? Dagen har vare perfekt...jag har jobbat på och haft gesäll modeller vilket har gått uber bra!! Känner mig så nöjd. Har även hunnit köpa mig en tröja och mineral foundationen jag skrivit om tidigare. Har inte hunne testa den men ska meddela om jag tycker den funkar.
Imorn är det iaf upp tidigt och gå på jobbet och göra syrran fin i håret. Sedan ska vi fara på Birsta och shoppa järnet...:D:D jag längtar. MEN dock ska jag hålla pengarna i shackt. Japp jag ska vara en duktig flicka...

ah just här är min kom ihåg lista för imorn:
*Köpa födelsedags present
*Tona håret
*Packa väskan färdigt på morgonen
*Bestämma vad det blir för outfit till kvällen

ja nu återstår det bara att säga, jag vill ha mer...////Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Vet du eller har du missat? Robert (a.k.a. Edward) Pattison spelar i filmen Little Ashes... ;P

2009-04-25 @ 21:08:34
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0