Kan det vara sant?

Jadu idag har varit en bra dag på jobbet. Har gjort kortafton frisyr på Elin som blev jättebra :) hon vart så fin. Äntligen börjar det kännas inför gesällen att allt är väldigt bra och går väldigt bra :D:D:D jag håller humöret uppe för att allt ska gå vägen i maj! Jag längtar, vill bara bli färdig nu...

och hur kan dagen bli bättre tycker ni då? jodå det kan den, vårat märke på salongen Rostedt som är så jäkla bra och går hur bra som helst (eko märke) tillverkas i Thailand och grundaren är bosatt där. Vi har idag fått reda på att om vi vill så får vi chansen att åka på kurs i THAILAND  i januari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAAA FAAN HUR MÅNGA HAR SÅ BRA PÅ JOBBET??? det blir sammanlagt 8-9 dagar och sedan funderar ju jag såklart på om man ska stanna en vecka till efteråt. Vi får såklart jobba in den tiden vi ska vara i thailand MEN det är det faaan lätt värt. Jag hade nog aldrig tagit fingret ur röven för att ta mig dit annars. Tycker ni jag ska fara?

Jag har förövrigt världens bästa jobb och världens bästa chefer!!! //////Från en fucking glad Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0