Vänner består

Tänkt nu har det gått ca 4 månader man tog studenten och lämnade skolan för gott. Nu när man börjar tänka efter så känns det jätte konstigt :/

Jag menar man har ju i princip börjat ett helt nytt liv i en annan stad med inga förutom joulin :) som jag kände. Plus att jag får jobba med det jag tycker är allra roligast nämligen vara frisör. Gesällen kommer bara närmare och närmare och det är oxå läskigt :S

Ibland önskar jag ändå att man hade kvar tryggheten i skolan oxå plus alla kompisar där uppe för jag saknar verkligen att träffa jossan, angelica eller jonna bara för en snabb fika eller liknande :( .

Och jag önskar att man kunde få träffa carina som man brukade förut, hitta på allt vi nu gjorde, plus att frå träffa lina som kommer börja ett helt nytt liv med sin lilla bebis om mindre än två veckor. Ibland är det faktiskt riktigt tungt. Man känner att folk är påväg att bli vuxen.

Jag önskar dessutom att alex kunde komma hem från boden nu och aldrig mer åka upp dit. Och så skulle jag mer än allt vilja att han flyttar in hos mig men man får inte alltid som man vill.

Saknar tess som befinner sig i usa och kommer inte hem om förrän ett år. Tänk om saker förändras och vi tappar kontakten? Nä så får det aldrig bli!! Vilken hemsk tanke.

Men det är tur att jag har Joulin i svall, vi får bara se till att träffas oftare ;) som vi sa hehe.

KAN NI INTE ALLA FLYTTA TILL SVALL SÅ VORE ALLT MKT ENKLARE? :)

Glöm aldrig bort era vänner. Det är en av de viktigaste sakerna ni har runt er. Kärlek till er brudar:) (plus alex)

Kommentarer
Postat av: carina

ja vi måste verkligen börja ses oftare nu.. blir ju snart en östersundstripp :) de kommer bli kul.. så kan du å ja gå på stan :)

2008-10-17 @ 02:09:39
URL: http://gilde.devote.se
Postat av: Tess

Saknar dej med vännen, super duper mkt :/ . Visst komemr saker att förändras, men vi tappar inte kontakten och vår vänskap består :) looove you <3

2008-10-22 @ 03:44:17
URL: http://thereseinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0