Sunshine here we come!

OHHHH nu är det farligt nära. Om ca ett dygn då är jag i Turkiet! :D jag är så himla glad och nervös och allt möjligt just nu! Vill bara komma fram och börja festandet, solandet och badande som kommer att hålla i sig i en vecka :D :D:D:D:D::D

dagen idag har gått VÄLDIGT fort konstigt nog. Fick reda på hur det gick på nationella. G+ på muntliga vilket jag tyckte INTE ALLS var nå bra och VG på skriftliga! HMMMM jag vette fan om jag gilla det läget riktigt! Men carina sa att hon kommer inte basera mitt slutbetyg på detta eftersom att jag många ggr har fått klockrena MVG på muntliga och skriftliga prov :D så det känns ju jätte bra! Allt annat än MVG duger inte för mig. no no!
Nu ikväll blire iaf att packa färdigt och sedan så blire pizza med syrran på helenas! Sen så känner jag mig jävligt sugen på att dricka en cider ikväll. Tro jag ska ta och göra det! Liksom fira att man får ledigt ett tag nu :D

ajja sista inlägget blir det här nu innan resan så allt jag kan säga är: SEE YOU LATER SUCKERS

Kommentarer
Postat av: Jonas

men ta med mig katja, jag vill också till värmen:)

2008-05-15 @ 16:24:17
URL: http://jonashellstrom.com
Postat av: Joulin

ÅH FYFAN VAD KUL! jag hoppas ni får en underbar resa med massa god mat och sprit :D By the way. Jag tror visst att vi kommer på din studentmottagning! iaf jag gör det.. vet inte med mamma och pappa än. MEN HA SÅ KUL!!! OCH gå in på min nya blogg vettja :D hahaha

2008-05-16 @ 15:27:24
URL: http://yojoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0