3 dagar kvar= VÄLDIGT MKT RESEFEBER

nu sitter jag kvar på skolan en sväng. Måste skriva lite religion! Det är så svårt! :( och så är jag lite less på skolan nu faktiskt! Jag vill ha semester idag :D men snart så! Har börjat packa lite smått nu iaf! Det kommer att bli en tung väska kan jag lova, storhandlade även på apoteket idag. Diarre tabletter (utifall att :P ), bakterie dödande våt servetter, rese tandborste och en liten mini tandkräm. Har ju varit och handlat där förut men då blev det bara resorb. Som lär vara nödvändigt :P hihi!

ja annars kan jag ju säga att jag fick en oväntad lön idag , det var kul. Nu fick man lite oväntade pengar och sånt gillar ju naturligtvis jag :D
måste ner och växla pengar strax. See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0