Helgen!

Nu börjar helgen närma sig sitt slut. Veckorna går så himla fort nu alltså. Bara flyger förbi :) rätt vad det är så är det sommar! Jobbade igår och gick hur bra som helst. Hade bra kunder vilket gör dagen väldigt lättsam. Hade en tjej på slutet som skulle gå fårn svart till röd. Då var det alltså avfärgning som gällde och det vart verkligen skitbra. Hade super mkt pigment i håret. Jätte trevlig tjej.

Sedan så hade jag även en kvinna häromdagen som frågade om jag brukade fota det jag klipper/färgar på kunder. O dte gör jag ju inte men det vore ju en jättebra ide för då kan man ju eventuellt använda det i en portfolio framöver :) Tack för tipset..

Sen i övrigt så har helgen varit bra och jag har varit på glatt humör trots mkt annat som ibland kan ställa till det. Men jag heter inte Katja för inget. Jag fortsätter vara den jag är och skiter i dom som inte vill acceptera det. Jag är KING! ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0