Får man säga en hemlis?

Jo jag bestämmer att jag får det:) nu är det i princip klart, jag ska flytta till en ny lägenhet på rådhusgatan 31! Dvs en port bort från där jag bor nu (rådhusgatan 33a). Jag kunde inte vara gladare :D:D:D:D

nu har man nåt att lägga massa energi på. Kan berätta lite fort vad det är för nåt jag flyttar in i. En två på 57 kvadrat meter. Högt i tak (det bästa) och stora fönster. Man kan även göra en walk in closet där :D:D. Behövs lite renovering men det fixar jag. Jag får nog flytta in den 1 juni om inte tidigare.. Åhh jag längtar.


KATJA ÄR GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAD ///Katja


Kommentarer
Postat av: Carina

GUUUUUUUUUUUUD VAAAAAAAAAAAD KUUUUUUUUUUL!!!! Jag längtar tills jag får komma på inflyttningsfest!!! ;P Blir ju perfekt till sommarn ju!! Fick du nån balkong nudå? ;P

NAAAAAAAAAJSSSS!

2010-03-22 @ 09:26:24
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0