Bio sommar 2010..

Jag älskar att gå på bio :D jag går gärna flera ggr i månaden för jag vill se nya filmer så fort som möjligt. Vill inte hålla på att vänta tills dom kommer ut på dvd. Dessutom laddar jag inte ner :) duktiga jag. Har iaf hunnit pricka av två filmer till jag skulle pricka av denna sommar..Förra veckan var det sex and the city 2. Som inte var allt för mkt min smak men funka. Lättsam men dom två filmer jag har sett nu faller mig mer i smaken..

Robin Hood




När denna film har kommit ut har den fått blandad kritik alltså både bra och dålig. Många hävdar att denna film är en fortsättning på Gladiator. O så här svarar jag på det: BULLSHIT!! Denna film var så jävla bra och är helt olik Gladiator. Visst det är Ridley Scott som har regissera samma och han har den stilen att göra filmer på men båda filmerna är en klass för sig. Jag visste att när det är Russel i huvudrollen och Ridley som gör filmen kan den inte annat än bli bra..För övrigt är Gladiator en av mina favvo filmer (Robin Hood ramlar nog in i det facket oxå)

Prince of Persia




Jag kan faktiskt avslöja att jag var liiiite skeptisk till denna i början. Inte pga filmen och storyn verkar dålig utan för att Jake Gyllenhal spelar huvudrollen :O jag har ofta förknippat honom med romantiskt dravel och det är absolut inte min kopp te så att säga. Men huuuuuuuuuuuuuuuvva vad jag får äta upp det. Shiiiet vad het han är i filmen. Mer sånt Jake. Filmen var otroligt bra. Mer sånna här filmer till folket :D:D:D:D

Nu väntar fler filmer i sommar på bio. Näst på tur är Eclipse (Twilight nr3) 30 juni :) Hur kan man inte älska bio!?//Katja

Kommentarer
Postat av: anna m

biljetterna till eclips är släppta

2010-06-06 @ 13:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0