Firar med shopping!

Ja det blev väl inte så mkt inredning som jag hade tänkt idag på stan :P haha utan det blev ett par gardiner (mörklila) sedan så handlade jag lite kläder. Nu får det banne mig vara nog! Det blir dyrt det här. Nu ska jag fokusera på att få ihop pengar till Thailand. Blir mkt jobb här framöver men det gillar jag :D det är värt det sen.

Dett fick jag med mig från H&M:



Åhh jag ångrar dom inte. Båda plaggen är nice. Jag har fallit för den här dragkedje trenden nu. Paljetter och dragkedjor är Katjas signum i höst tror jag ;D ///Katja

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja fy fan det var riktigt nice ;)

2009-09-01 @ 17:42:52
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0