En bulla och shot



Idag är det en stor dag. Huvva är liite nervös redan. Jag har slutliga gesäll provet idag och jag är så jävla less. Vill inte gö skiten. Tror inte det kommer gå nå bra faktiskt :S då har jag sagt att mina frisör dagar är över. Ska faaan inte hålla på med hår längre då. Ja så ni förstår hur förbannad jag blir va? Sedan efter det blir det raka vägen nästan till gamla espan där jag ska tävla i miss sundsvall(pinsamt). Som Sofie faan ska få igen för. Har ju inte anmält mig själv heller!

Ni ser tequilan ovanför? Den fick vi idag på jobbet att cheferna. Dom har vare i Karibien på kurs sp detta var vad vi fick. Det stog en lapp på bordet idag: Här får ni bulla och shot för att ni är så bra :) hahaha

men denna shot sparas till ett speciellt tillfälle. Nä nu ska groomas inför kvällen. Ciao! ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0