Lugn dag!

Jobbet hare varit lungt på och hemma har det vare lika lugnt oxå. Skööönt! Jag känner mig lite krasslig och har som sagt inte tid med att vara sjuk :/ provet på söndag och jag hoppas det går vägen för mig. ELLER DET MÅSTE!! Annars så har det blivit dator o tv tittande nu på kvällen. Hade tänkt hinna duscha men jag får ta en imorgon bitti istället. Är hungrig som en varg men jag orkar inte fixa nåt nu så det får blir stor frulle imorn istället!

Lördagen blir lika lugn för min del oxå, ska jobba först och sedan blire lite gesäll träning. Får försöka hinna med och sola lite imorn oxå. Gud så sköööönt. Nä nu blire sova skulle jag tro. Natten///Katja

Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till vännen!! :D

2009-11-14 @ 16:58:27
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0