Worried!

Ja dagen har jag spenderat en sväng på Birsta. Shoppade inte ihjäl mig vilket känns jättebra. Höll mig till min lista. Puh! Men nu är jag lite orolig om hur jag ska få pengarna att räcka till denna månad:S? Men som sagt jag håller tummarna för skatten. Jo det ordnar sig, jag vet att det gör det! Tänk positivt Katja. Jag köpte iaf denna vita tunika på Gina tricot. Fin till sommaren och värmen.

Kanske int syns så bra men jag tror denna kan bli riktigt snygg med lite smycken och beige underkläder. Den blir genomskinlig och det vill vi inte ha :O. Sedan så har jag även inhandlat lite hårgrejor bla detta:

Ett shampo för färgat hår och värme skydd för torrt hår. Köpte även en Rostedt inpackning och en label m hårspray. Mina favoriter. Nä nu ska jag försöka komma upp med en plan.///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0