redan slut?

Ligger i sängen och kikar runt lite på tv:n. Just nu är det Constantine på tv:n men den var knepig. Ska nog spana in stolthet och fördom på ettan :P om jag orkar hålla ögonen öppna. Är lite sömnig. MEN vill inte sova än. Nerverna sitter i till imorrn. Huvva! Måste komma ihåg att packa allt färdigt till jag ska åka imorn eftermiddag. Så jag hinner med bussen. Hoppas jag hinner. Annars får jag helt enkelt åka hem på söndag eller nåt då! Nu ska jag stänga av datorn, dricka lite fanta för ovanlighetens skull och sedan specca lite tv. Vi hörs mer imorn///Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Neeej! Constantine är bra! =)

Stolthet och fördom är ännu bättre... ;)

2009-05-30 @ 00:01:17
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0