O happy day

Ja solen skiner utomhus. Det var väl på tiden tycker jag. Vart har du hållit hus?
Sitter o borstar tänderna och ska strax sticka iväg på jobbet för en lång dag. Vi har kursen ikväll så det blir nog ganska sent. MEN hörni det är snart helg :) fy faan vad nice !

Idag blire träning på min långhårs uppsättning vilket känns jättebra. Har gått hur bra som helst när jag har tränat på det momentet så där är jag inte ett dugg orolig. Sedan så ska jag fortsätta med ritningarna (bajs!) . LINNEA FAGER: om du läser detta så skulle jag vilja prata en sväng med dig i telefonen. Kan du ringa mig ikväll typ vid tio eller imorn?
Har inga pengar på telefonen:P

Ah just jag ska gå och köpa en ny tröja på gina idag tror jag. Det är en typ stor tshirt (typiskt jag) som det står LIVE YOUR LIFE IN HIGH HEELS. Snygg va? Ni får en bild senare stumpor. Off to work now////Katja

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha, ja det där kunde man inte missa iaf :P jag ringer dig ikväll 10 :) har träning till 9 så då borde jag vara hemma ganska precis 10 :) så det ska jag komma ihåg! tjing på ett tag!

2009-05-07 @ 10:58:09
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0