lördag

Nu är jag då hemma i Spränkan en sväng :) kom hit igår kväll. Det första som hände då var fram med chipsen och dippen, sedan Twilight filmen<3. Smakade förresten en ny smak på chips från OLW, sourcream och hot nånting nånting. Gott var det iaf. Annat kan man säga om dippen som oxå var någon ny smak. Bläää den var äcklig, tacka vette nacho cheese.

Twilight gjorde iaf ingen besviken, eller jo MIG för jag kan inte få Edward i verkligheten:'(. Kan det inte finnas någon kille som han. ÅHHHH!! Satte även fast lösnaglar igår så det känns lite ovant att skriva känner jag. Har såna här med tipp och gele. Dom blir väldigt lik en riktig förlägning fast dom tar såklart mkt längre tid att göra.

Ja nu är det en vecka kvar till Gesäll oxå. I övik gör dom idag :S fyy faan jag är så nervis.

Men imorn far jag på sebastian showboat med några bruttor från jobbet. Ska bli så himla roligt, vi far till sthml imorn bitti vid åtta sedan så har vi ett tag på oss i storstaden. Sen vid sju far vi med Birka cruises. Obs: bara massa frisörer :D ska bli döö skoj att få annat att tänka på. Funderar även på att gå ut ikväll :P vi får väl se så att dom jag ska gå med är laddade. ///Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0