Färdig fixad :)

Jaha då hade man fixat sig färdig då. Det enda som fattas nu är lite korall nagellack på tårna. Började iaf vaxa mina ben men jag orkade inte så jag har ett ben som är vaxat o fint. Den andra får jag ta sedan. Nu ska jag snart iväg på bio :) det blir wolverine med Katja TH. Vi får väl se om vi kommer hem levande...hunk varning ggr 100000000000!!!! Om inte annat så kan ni fundera på varför vi har tungan utanför käften och dreglar..då är man i princip inte levande.

Sedan så blir det vin hemma hos Johanna men innan det kanske jag skulle få mig ett besök ;) förresten jag börjar festa lite på bion, jag tar med mig vin i väskan haha !!!///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0