vart faan ska man leta då?


ja då var man på jakt efter resa till turkiet/alanya runt den 22-24 juni till 29-1 juni/juli. Vart faan ska man leta då? :O jag måste ha hjälp för faen. Så billigt man kan komma undan med tackar jag inte nej till. Detur är väl typ lättast att åka med oxå för dom har hyffsat billiga resor faktiskt. Hmm. Ahh just och antagligen blir det 1 vecka i turkiet. Det får räcka :P så att alla har råd liksom.

Btw vilka äre som ska hänga på nu då? Så man vet hur många man blir. Kom ihåg ju fler desto bättre. Syftet med hela resan är ju såklart sol och bad men jag fyller ju även 20 den 27 så det måste ju firas. Vad annars ;) ///Katja

Kommentarer
Postat av: Carina

Du vet att jag är på! Bara jag får ihop pengarna! Men det ska jag fixa ;) Så kollar vi igenom det när jag kommer till dig om nån vecka! ;)

2009-03-18 @ 21:26:59
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0