min nya älskare


åhhh här har ni min vackra skönhet. I love it!!! Den är så söööt. Har suttit hela dagen och fixat med den. Alex och Rikard har hjälpt mig med virus program och grejor. Så nu komma den här bli min sängpartner om ensamma kvällar.

Enligt alex och rikard som är äkta data freaks så var detta en riktigt bra dator. Satt och snacka om vilket bra minne den hade, mega hatch osv. Det är som att vara hos frissan och dom säger: jag tänkte ta och blanda hla o hlp med 40 vol med´lila och blåa shots. För en som inte är frippa fattar inget. Exakt så kände jag när det kom till ram minne osv. Damn!!

Inatt så blir det att sova ensam och fisa. Tur det för nu är det inte nådigt. MENS FISAR GGR 100000000! alltså its bad.
Ska drömma nån bra dröm inatt har jag bestämt, som den om fernando torres :D åhh gud den var bra och kändes så verklig. Vill ha en lika verklig igen. GE MIG! natten på er nu nattugglor...

ps:nu jävlar komma katja komma igång med bloggandet. Skulle vilja ha hjälp med en banner eller nåt snyggt till bloggen. Hjälp sökes!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

hahah, mensfisar :D fast det är ju sant. och snart kommer jag få tillbaka min med för jag har tagit ut p-staven :S men det är ju skönt på ett sätt ändå. Aja, det jag tänkte säga iaf är att jag kan hjälpa dej med headern på bloggen om du vill :) bara ge lite förslag så kan jag knåpa ihop något. puss

2009-03-19 @ 15:55:05
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0