Nu kör vi!

Ja om några timmar påbörjas resan mot varmare breddgrader. Jag och therese tar bilen ner till Norrtälje där vi ska sova inatt hos hennes mormor och morfar i stugan. Där dumpar vi även bilen imorgon när vi far till Turkiet/Marmaris. Flyget åker inte förrän imorn kväll runt 18.00 men vi vill vara nere i god tid så slipper vi kliva upp tidigt imorn istället. Det är ju onödigt. Kommer iaf hem torsdag nästa vecka vid 17.00 på kvällen. Vi får väl se om vi kommer upp samma dag eller tidigt nästa dag. Beror på. Jag håller tummarna för samma dag. Vill ju komma upp i god tid till Gatufesten.

Ni som ska sova hos mig på gatu kan ju höra av sig till sanna om när ni ska mötas osv. Eftersom hon har nyckel. Men Jossan du har ju hennes nr ;) då ses vi om en vecka då! Skicka gärna nåt trevligt sms till mig :) glöm för bövelen inte birt min 20 års dag gott folk. Då får ni på moppo :D haha ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Haha, ha så kul gums :D Jag hör av mig till Sanna :)

2009-06-24 @ 14:42:02
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Katja

Ha en underbar semester och ta några paraply drinkar för mig också. :D

P.S. Jag har en present till dig sen som du får då du kommer hem. Tssss

2009-06-24 @ 23:57:52
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: anna

Grattis idag kram Anna hoppas du har det underbart på semestern!!!

2009-06-27 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0