Midsommar!

Hallå alla glada! Nu är äntligen midsommar här, och fort har det gått. Ska snart bege mig till bussen upp till övik med syster yster. Vädret lät som att det var uppehåll i övik just nu iaf och det är likadant här i svall. I natt dock vaknade jag av att det spö regna ute så att man kan nog inte våga hoppas på super väder riktigt än.

Jag kommer vara hemma sedan några dagar innan jag kommer hit igen antagligen på måndag eller tisdag morgon. Vi får se..jag lämnar iaf datorn här i svall för jag har så mkt att bära så jag pallar inte ta med mig den. Så jag bloggar igen till veckan om jag inte få tag på någon dator vill säga ;) Glad midsommar på er gott folk///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0