hehe!

Detta är väl en vacker bild på moi?
Jag har ju inte hunnit berätta hur dagen har varit så jag tänkte ta och göra det. Var ju en sväng ut på Birsta även fast jag ska stanna hemma men va faan jag klarar inte av det. Var tvungen att hitta min klänning för morgondagen. Så det hittade jag iaf, en persiko färgad chiffong klänning med ett axelband:) super sööööt!
Inhandlade även reseflaskor till shampo o dyligt, necesär med hello kitty (på rea), mascara, makeup remover (servetter), bomulls pads, nipple covers och strumpbyxor. Det vart nån shoppingkasse iaf men nu ska jag lugna mig.

Just nu är syster här, vi ska åka upp till Övik imorn för midsommar firande vilket ska bli jätteroligt. Nu ska jag diska litegrann iaf....Hörni nu har jag SEMESTER och det är en fucking vecka kvar till MARMARIS..haha jag längtar :D:D

//Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0