Gårdagen/fredag!

Tjabba tjena hallå!!! Helgen har varit superbra. Vill nästan inte åka tillbaka till Svall PLUS att jag börjar jobba imorn. Och det känns på ett vis lite halv jobbigt. Så är det alltid, vill ju ha mer semester! Dock så tror jag att när jag väl kommer igång imorn så kommer det gå jättebra.

 Undra om jag börjar kl 9 eller 10? hmm jag måste kika i kalendern sedan iaf :P Nu kommer en sammanfattning av helgen iaf:

Fredag: Kom hem till Jossan och det spö regna så vi pallade inte typ göra nåt. Gick på bolaget, myste med Daisy och käkade typ. Det är faan soft det oxå. Kvällen spenderades oxå på ett bra vis men vad jag gjorde får ni allt ta och lista ut ;);). Tog mitt första dopp i Sverige för i år iaf, så mkt kan jag säga!

Lördag: Vaknade med ett degigt huvve. Kändes som att jag var bakis eller nåt men jag var nog hög på något annat haha;D Vi softade hemma hos Jossan iaf, fixade drack och lyssnade på bra musik. Sedan var det dax för Reunion av FR 3- 08. Festen var as rolig och högljudd. Precis som vår klass kan vara. Kvällen fortsatte på Olles där det var bra drag sedan somnade jag väl runt 04.00 tiden.

Nu ska jag, angelica och jossan snart iväg ner till hamnen för att träffa jonna. Det är dessutom fin väder ute så kanske man tar sig en glass jävel. Haha! Nu kommer en liten bakis bild på mig:

///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Glassjävel, haha. Degigt huvve, HAHA !

2009-07-12 @ 17:25:26
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0