Det får jag äta upp!

Wihoo nu är jag hemma i Spränkan igen efter en natt i hsand. Den spenderades väldigt trevligt. Vi gick på en promenix och rätt vad det är så vart det fin väder ute. Så vi bestämde oss för att lägga oss i gräset i den sköna solen. Mr A somna och låg och snarka medan jag tänkte på att detta är livet. SOMMAR O SOL! Efter det fick jag så lov att klippa honom oxå eftersom han såg förjäklig ut i håret ;)

Sen bidde det bio och det blev denna:


Jag har alltid sagt: Jag ska aldrig se Transformers, vilken jävla smörja. MEEEEN det får jag fanken äta upp nu oxå. Jädrans vilken bra film. Vart helt lyriskt efter filmen var slut och hade lika väl kunna sett den en gång till!!! Så bra var den. Nu måste jag se till att spana in ettan oxå...
Tänk vilken jädra tur jag har på filmer i år. I princip alla filmer jag har spanat in på bio har vare KUNG. Jag har helt enkelt bra smak;) nu längtar jag till nästa stor film på onsdag. Harry Potter premiär wihooo..

///Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag vill också se! :D

Du kan låna första filmen av mig om du vill. Den är KUNG! Och nej, har inte Leilas bok, men den sk införskaffas när vi bor i Huset. ;)

Ser också fram emot premiären onsdag kl 20.45. Du har en biljett. ;)

2009-07-09 @ 13:38:18
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Jonna

haha den såg jag ikväll också ! den var bra men enkligt mig var ettan näääästan bättre ! så du MÅSTE se den ;)

2009-07-09 @ 23:27:56
URL: http://chiqa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0