Uppdatering

halloj!!! Jag är hemma i svall igen nu efter en underbar helg med Alex :) har varit jättemysigt. Men den har gått alldeles för fort. Vi har hunnit med lite bowling, shopping för alex del och bara myst en massa m.m. Igår kväll så drack vi lite grann med william och frida. Alltid trevligt och snackade massa skit.
O idag så for alex iväg då :( jätte tråkigt och nu vet jag inte alls när jag komma träffa honom nästa gång. Usch vad tråkigt. Förmodligen komma inte han hem heller förrän i april när han slutar. Fy fanken vad tråkigt. Så jag får väl ta och pallra mig ditåt då. Får se när jag hinner med det.

Nu så ska jag väl fördriva tiden med att gå på stan och förhoppningsvis shoppa litegrann.
Detta ska inhandlas:
*Täckbyxor
*Fleece jacka
*Undekläder eventuellt
*Jeans leggings :D
*En väska
*Något annat trevligt :):)

//Katja

Kommentarer
Postat av: julleknulle

varför ska du köpa täckbyxor? ska du ut och åka längdskidor med mig och björn eller?

2009-01-31 @ 15:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0