sena julklappar

Wihoo bättre sent än aldrig med julklappar säger jag. Igår spenderade jag dagen med att vara i hsand en sväng. Fika lite och "shoppa" litegrann med min kära vän tess. Spenderade även kvällen hos min svärmor. Helt oväntat fick jag en julklapp av tess :P ett läppglans som luktar mint och smakar mint där ovan och en body lotion som luktar jordgubb, här breve. Allt från Victorias secret :D:D:D så glad blev jag. Jag som aldrig hann få tag på nnåt läpp glans av Katja när hon hade vare i USA men nu fick jag ett ;) gladis är jag. Sedan mottog jag även ett presentkort på makeup store av Wille och Frida :D helt underbart. Smink kan man aldrig få för mkt av hoho. Eller vad säger ni? Ja just det jag måste berätta om min lilla bil incident igår.


Skulle ta bilen till hsand för att jag skulle åka hem lite senare än tess så vi skulle åka framför varran dit. Jag går ut 20 minuter före jag ska åka iväg för att just få bilen lite varm osv. När jag ska åka iväg så står jag ute vid vår infart för att vänta in tessan. Ser jag henne komma och ska precis åka ut på vägen. Då helt plötsligt stannar bilen. Jag tänker: Faan vad pinsamt jag missa på kopplingen lite. Komma ut på vägen sen igen och bilen TVÄR DÖÖÖÖÖÖÖÖR mitt i körbanan på riks 90. Jag hann tänka FAAN NU DÖÖR JAG. Men som tur va så fick jag igång bilen igen så jag kunde åka mot sidan. Men sen sten dör bilen. Och det var inte batteriet eller nåt för pappa var på besiktning förra veckan och det var inga problem så WHAT THE HELL????? Till slut fick vi bilen inrullad på gården igen med hjälp av tess morfar och oss två. Senare på kvällen när jag kom hem så gick bilen igång utan problem och jag kunde till och med köra in den på gården. Hel knepigt. VÅGAR INTE ta den där bilen nå längre sträckor iaf :S så det är därför jag måste åka från spränkan idag 06.10. Och det är -22 grader ute. ARG!!!! ///Katja


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh vilka fina gifts du fick :D Victorias Secret har ju underbara grejer, synd att det inte finns nån store i Sverige.

2009-01-16 @ 08:49:56
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0