Fredag kväll

Fredag kväll och jag har inget planerat var det tänkt först. Uta ntänkt mysa i min morgonrock och läsa lite breaking dawn (twilight bok nr 4) men då kom jag för mig att fråga Anna M om vad hon skulle hitta på under kvällen. Hon föreslog singstar ABBA :D och lite alkohol drickande. Jag tänkte :vaa faaan låter bra. Innerst inne hurrade jag för att ÄNTLIGEN skulle jag få sjunga abba singstar som jag själv vill inhandla. Så sagt som det var så for jag hem till Anna och Peter i Granloholm där dom bor i den super mysigaste lägenheten någonsin. Med två ormar (creepy) till husdjur. Men ofarliga :)

Jag blev bjuppad på mat, lite entrecote A la GI style med sallad till. Fast jag tror GI metoden sprack när jag hällde på en dröös med bea sås haha och ett glas vitt till ;) . Men gott vare iaf. Senare gjorde även Sussi och Mattias oss sällskap och sjöng med oss lite grann, åt chips och drack lite mera alkohol. Rättare sagt drack jag en HEEEEL flaska men det var "bara" 8,5% så det funkade utmärkt för mig. Om mor hör hur mkt det blev skulle hon säga att jag var alkis haha. Iaf det blev en trevlig kväll med vacker skön sång och trevligt sällskap.
 Jag komma våldgästa er nu Anna bara för att sjunga abba så bered dig haha. /// Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0