Katja=Duktig

Känner att jag har hunnit med hur mkt som helst idag faktiskt :) för en gångsskull. Jag har vare igång och fixat heeela dagen. Detta har jag hunnit med:
*Dammsuga
*Tvätta smutskläder
*Handla mat
*Diska
*Raka bena och mer därtill
*Tvätta håret
*Slängt i lite skumtoning
*Laga lunch låda

Nu återstår bara fila och måla naglarna. Sedan ska jag t.o.m plocka fram morgondagens kläder både till jobb och fest. Åhh vad jag känner mig duktig! Väntar ju fin besök i helgen så då måste jag ha fräscht och snyggt (så gott som det går). ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Duktig Katja :D ska bli sååå kul att komma till dig, särskilt nu när du har så rent och fint ;) hihi

2009-08-13 @ 22:42:30
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0