25 liter sopsäck!

Godmorgon gott folk. Antar att ni inte läser detta inlägg förrän om minst tre- fyra timmar. Själv är jag uppe redan sen klockan sex idag. Börjar nämligen jobba klockan åtta:/ känns väl inte sådär jättekul direkt. Hoppas dagen går bra och fort. Sedan så blir det fest ikväll med sofie och sanna. Vi ska åka till en tjej som fyller år tror jag det var. Ska bli skoj det. Så jägern åker absolut ner i magen ikväll. Får se vad jag mer köper hehe ;P

Sitter och tittar på syrran som ligger och sover i min säng. FAAAAAAN jag vill ligga kvar jag med. JÄVLA CRAP BAG!!! Ajja måste tänka positivt. Då blir dagen kung! Nä nu måste jag borsta tänderna osv. Vi hörs sedan ////Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Haha 25 liters sopsäck, fan vad jag hatar såna under ögonen :P Men du får iaf festa ikväll! Själv måste jag vänta en heeeel vecka till, suck

2009-08-08 @ 23:07:19
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0