Lördag!





Nu har jag helg, har jobbat några timmar idag och dragit in lite pengar :) synd bara att man inte fick njuta av det fina vädret nånting. Är ju fortfarande fint MEN det blåser som fan här så man fryser häcken av sig. Men ändå så vågade jag mig på att ha upprullade chinos med mina svarta frans sandaler från förra året. Japp man får ta till vara på den sol man får.  Så whats happening today? Jag har faktiskt inte den blekaste. Har inget planerat för dagen vilket känns lite trist. Jag hoppas innerligt på att alex komma hit (håll tummarna) för jag har nämligen inte råd att åka till honom. Cashen börjar sina i plånkan. Suger pung. Nä nu ska jag fortsätta laga lax med potatisklyftor och grillade grönsaker. MUMS! Lite keso o mexicana dressing till det så är det perfekt. ////Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0