Bara drömmar, buhu!

Jag har då klivit upp tidigt idag på min lediga dag :O hur går det till? Nämen jag ska sticka på jobbet och färga håret idag med Katja TH ...det behövs för min del kan jag lova, och även andra Katjas ;)...natten har varit bra, har sovit som en stock fast med två täcken. Jag har frusit lite, det är lite ensamt att sova själv och framförallt KALLT! Men jag har ju dock haft bra drömmar. Jag drömmde om Edward igen :P vad kan denna plötsliga mani bero på? Kan det vara att det släpps en viss dvd imorn? HAHA den ska speccas in i helgen kan jag lova. Åhhh vad jag längtar. Plus att morsan ska se den med mig. Hon har ALDRIG sett den:O:O:O fy skämes på er som inte sett den. Nä huvva!

Nu ska jag käka frulle sedan iväg på jobbet och dricka kaffe där. Jag o Katja ska nog ta oss en sväng på stan sedan. Får väl se om det slinker ner något i påsen. Brukar oftast bli så speciellt när man har två shopping galningar hihi ;) ////Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Haha ja skäms på mig, jag kommer nog inte se den på ett tag heller ^^

2009-04-28 @ 14:16:45
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0