Toppen fredag

wohoo fredagen hade planerats såhär av mig: Lata mig i sängen och kika på min plasma tv :P men så blev det inte.

Jag spenderade nämligen kvällen med tess från jobbet. Vi var och kika på Lena och Orup, vi ramlade nämligen över några gratis biljetter. Wihoo så att ja det blev gamla goda klassiker. Men ett minus var, vaaa faan var baren? Det fanns bara chips och dricka att köpa :S whata

När konserten var slut så stog vi på gästlistan på stadshuset där det var love up north. Massa band som spela som ceasar (dom var grym), Johnossi (dom var oxå bra)+ teddybears sthml som vi inte hann se för vi gick hem och sussa innan det tyvärr. Men kvällen var höjdar rolig. Blev till slut en billig kväll.
Nu är det stjärnor på is som gäller och sedan sussa gott. Är slut idag efter jobbet. Hoppas alla brudar har det roligt på 80 tals festen. Synd att jag inte kunde närvara. ///katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0