Mitt i veckan dagen

onsdag idag med andra ord. DAgen har gått väldigt fort hitills faktiskt. Fyra timmar kvar av arbetsdagen vilket känns skönt :) har inte vare så laddad att jobba idag. Mensen är påväg och det känns förjävligt :( och så är jag i full gång med flytten och det är SÅÅÅÅÅ jobbigt att hålla på o flytta. Jag kommer göra det väldigt enkelt och provosoriskt för mig nu i helgen, eftersom jag har inge nsom hjälper mig med flytten :@ så dit med allt och så packar jag upp det nästa vecka. En riktig säng får jag fixa dit när pappa kommer. Jag kan inte det själv nu...så lägenheten komma se förjävlig ut nu första tiden men det komma nog fixa upp sig.

Dessutom ska jag köra bil här i svall och jag är jävligt nervös. FAAN det är ju enkel riktat överallt och just dit jag ska flytta är det fick parkering och skit. Usch jag gruvas :( varför kan jag inte få ha ett stöd bredvid mig eller ha pappa eller alex som kör där just imorn. Fan det är synd om mig just nu faktiskt.

Ikväll ska jag krypa ner i sängen efter jag har packat allt och läsa gossip girl med en påse chips breve mig...nu är det synd om mig..

ps: Plus att man har inte det så lätt just nu i mitt love life :@ jag hatar att gå såhär. Suck . Btw ni där ute har blivit dålig på att kommentera..whata? kom igen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0