Fucking väder

Alltså varför ska vädret vara så JÄKLA bra när man jobbar? :@. Det är så himla typiskt. Jag tror mitt namn för med sig otur :/ a ja man får väl hoppas att det blir bättre väder till helgen. Då ska jag pressa kan jag lova :D:D Man kanske ska köpa sig en ny hawaian tropic, min tog ju slut i turkiet! Apropå utomlands när jag ändå är igång. Jag har ja som sagt tänkt att jag ska åka utomlands andra veckan i september så om det är någon som vill hänga på så säg till nu !!! Jag måste verkligen få en veckas sol och bad känner jag. Cypern och kanske turkiet (fast marmaris) står på turlistan isf. Let me know!

Förresten sorry att jag inte har hunnit lägag upp så mkt bilder men datorn där jag har inställningarna för mobilen funkar inte riktigt som den borde för mig så ni får stå ut med det ett litet tag ;)

puss o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0