äcklad :S

igår var jag med om en blääää sak...som ni kanske vet eller om inte så får ni veta nu....jag brukar alltid råka ut för dom utländska kreepy killarna när jag är på krogen, till vardags när som helst. Medans mina polare får snygga svenska killar när vi är ute på krogen. Igår fick jag nämligen ett sms av en taxi chafför som skjutsade hem mig i söndags från tåget. Bjöd mig på fest och grejor. Ofta han hade tagit mitt nr från taxi bolaget...det gillar jag inte :@ sen låtsades han att han hade skickat fel och han inte visste vem jag var. YEAAAH RIGHT!!!!! Men jag säger såhär iaf aldrig mer Taxi kuriren. Nästa gång får det bli något annat. Jag vill inte råka hamna i samma taxi som honom igen......Dessutom har jag kille sååå back of !!!!

Kommentarer
Postat av: joulin

hahaha ässshhh du kan ju ta en svängom med taxi turken också! vad gör det lixom? hahah ja eller hur.. min dagens outfit var ju bäst iaf. joulin goes mulimas

2008-07-18 @ 14:16:53
URL: http://yojoulina.blogg.se/
Postat av: joulin

men euuh..

brukar inte taxichaffuörer vara gamla? iaf.. nej umgås inte med han.. han är äcklig och creepy.. och jävligt fuuuuuuuuuuuuul

2008-07-18 @ 15:11:18
URL: http://yojoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0