Seriös blogg torka

nu är jag äntligen hemma i spränkan hos mamma o pappa. Dock är ingen hemma förutom lill grisen ville :) men han är mysig han oxå. Jag har iaf absolut inte haft någon tid övers för blogg skrivandet. Jag har helt enkelt kommit i en seriös torka. Pallar fasiken icke skriva nå¨t numera...jag tror jag är deppig :S saknar alex mer och mer hela tiden när han är uppe i boden allt längre perioder och så är jag konstant trött hela tiden :/ inte bra..Idag på jobbet var jag värsta skakis och hade världens klump i magen som att jag snart skulle explodera i nån slags gas attack eller lip attack...faan det är någe fel, antingen ska jag snart ha min lingon vecka eller så är det nåt annat.

Är helt enkelt less på allt och det enda jag ser framemot (förutom att träffa jossan i helgen :) och jonna ;) är att jag snart får prata med alex igen. Han är nämligen ute på uppdrag i skogen så han åkte ut i tisdags morse och kommer inte tillbaka förrän söndag kväll och det innebär no phone :'( jag längtar ihjäl mig...han cirkulerar i mina tankar hela tiden. Jag vill ha honom hos mig i svall på kvällarna och dagarna och hela tiden....SUCK!!! nog om mig och mina deppiga tankar..

Igår kom jonna på besök i svall sjuk som hon var :P skulle åka vidare mot sthml men det bidde inget pga att hon blev allt sjukare under kvällen. Stackare :( men i vilket fall hann vi avnjuta en god middag på en italiensk resturang som heter Invito. Käkade lite pasta, drack ett super gott vin och käkade gudomlig efterrätt..men det kostade kan jag lova men men :P  så det blev senare en tidig kväll eftersom jonna inte mådde så bra men vi hade det mysigt i sängen oxå :D aldrig fel att sova med någon breve sig..hatar att sova själv ...

ajja nu får jag väl mysa med ville, och så ska jag ägna flera tankar åt alex håll. Blir att åka med bilen till jobbet imorn bitti. Blir nog nice det ;D


Kommentarer
Postat av: Josie

You'll make it :D Ses på lördag bitch!

2008-08-28 @ 23:15:25
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0