Rock star- YOU SUCK!

nu är jag nyss hemkommen från svall så jag sitter och väntar på att bastun ska bli varm så jag kan sätta mig där o mysa :) göra en liten kerra inpackning. GODIS FÖR HÅRET yum! Varför jag komma hem såhär dags är för att jag jobbade över lite på jobbet idag, hade två färg kunder på eftermiddagen som tog lite tid men fasiken vad snyggt det blev :) så nöööjd. Sedan for jag en sväng till hsand för att uträtta lite ärenden åt svärmor och så fick´jag såklart käk där!

Så nu sitter jag alltså här. Är lite scared eftersom det är så jävla mörkt ute och vi bor i skogen.  Tacka vette o bo inne i stan! Sedan har jag börjat bli lite rädd att köra när det är såhär mörkt. Tänk om det hoppar fram en älg :S

ahhh just ni vet när man kan bli så JÄVLA less på en låt så man skulle bokstavligen kunna mörda någon. Det är jag nu på nickelbacks JÄKLA låt rock star! Den är så sjukt dålig.. blääää jag hatar den. Det hjälper ju inte att man spelar sönder den på fucking rix. Tack p3 för att ni spelar tio ggr bättre musik.
over and out!

Kommentarer
Postat av: Josie

Haha jag vet, och det får du göra. Bara jag slipper äta det ;P

2008-08-31 @ 20:07:21
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0