Men palla

jag vet icke vad det är men jag känner mig så himla stressad över saker och ting. Kan det vara därför jag inte har fått så mycket sömn? Jag ska hinna vara över allt och ingenstans men det finns FAAAAN inge tid till det!
Jag har nationella att tänka på nu(som jag faktiskt har problem med och jag brukar ALDRIG tycka att svenska är så svårt som detta), körkortet (faan det är så jävla dyrt) och sen går jag jämnt och ständigt och oroar mig för pengar. Det känns som att hela mitt liv kretsar kring det! Men så ska det ju inte vara. :( usch..men jag måste säga att utan pengar då går det faktiskt inte att leva för min del.. suck ! Gör mig rik tack.

Ja vad mer kan jag dra....jo i helgen var det födelsedags kalas för alex :D bäbis fyller 20 imorn men eftersom han är i boden då så firade vi lite i förväg. Han fick pengar och för det gick han och köpte VÄRLDENS COOLASTE klocka en casio g-shock! Den kostade ju bara 2000 spänn men vadå haha. JAG VILL OXÅ HA DEN. Ja i övrigt så var det ju ett kärt återseende att träffa han. Vi träffades ju inte helgen innan pga stockholm ;D så man kan säga att JAAA vi hade det bra..korsetten och höfthållarna gillades ;) sen får ni fundera själv.
Men nu ska jag fara till kfors. Körlektion och så är mormor hos oss nu, som jag har saknat henne alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0