fucking great väder

faan vad nice väder det är ute nu alltså..hela veckan har varit väldigt hyffsad :D katja blir glad flicka av det!
igår fick jag dom första vår/sommar känslorna...tänkte tillbaka på förra sommaren som var helt perfekt..hoppas denna sommar kommer bli lika bra! I onsdags fick jag mitt schema för hela sommaren och det blir mycket jobb men desto mer pengar. Sounds good to me ;) tror det var två veckor ledigt och sedan fre lör under yran. Dom hade gjort mig ledig på fel helg där så det var helgen innan yran men det ska jag fixa till för på yran SKKAAAAAAAAAAA JAG! Imorn blire förmodligen beach party på plattan. Pratade med tess nu oxå så hon kanske följer med. Det går väl bra josie? ;) nää nu är jag nödig så hej

Kommentarer
Postat av: Josie

Jag vet att man ska äta flera gånger under dagen, men man ska äta större mål tidigare, som frukost och lunch, och mindre senare mot eftermiddagen och kvällen.
Iaf vad jag har hört =)

Jadå, klart det går bra att hon hänkar också =)

2008-04-18 @ 14:48:16
URL: http://jealousy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0