BRÄMHULTS

nu har jag iallafall smakat den nya smaken :D persika/hallon! Den var fett god faktiskt..synd att den var lite surare eller ska man säga syrlig kanske? Den smakar ju fortfarande apelsin som alla dom gör.. men funkar helt perfekt. Ner i magen gick den iallafall.
Som sagt är jag fortfarande nervis inför nationella. Har börjat skriva lite grann men allt lär jag fixa färdigt imorn. Usch det komma bli en stressig dag! Först och främst färgdag 9-16 sedan bussen upp till övik 18 vilket tar två timmar och tjugo minuter ungefär! :/ så halv nio är jag framme! då ska jag hinna städa diska (innan sanna kommer hem) och sen så blire väl svenska då! Får nog ta och göra lite på bussen imorn. bara inte jag blir illamående! Föresten så hade sanna köpt nåt åt mig i sthml :D det var konstigt. Undra vad det kan vara? Bara sådär liksom..vilken snäll syster jag har! Även fast hon kan vara knepig ibland!
nä nu blire till och kika lite på nelly.se ;)

Kommentarer
Postat av: Josie

Jag följer gärna med på midsommar, det vet du ;) Vi kan ju försöka boka in det :D

Du kommer klara nationella galant, det var inte så svårt ändå. Man förstorar upp det.

2008-04-16 @ 16:18:17
URL: http://jealousy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0