Suget finns inte riktigt!

Nu sitter jag här igen, och gud vad länge sen det var. Har dock fortfarande inte känt det där blogg suget än. Kanske kommer tillbaka. Mkt händer i mitt liv just nu, både bra och dåliga saker. Men just dom dåliga sakerna är inget jag känner att jag vill dela med mig av såhär heller. Så då kör vi det positiva då :)

Jobbet går hur bra som helst. Mkt kurser inbokade här framöver. Sthml med kerastase 4 oktober. 15-17 åker jag till Piteå med Paul mitchell. Allt sånt har jag flyt i just nu. I det privata är flytet nere i botten. Huvva! Men jag är inte den som är den..keep on going!



Wiieee har blivit korthårig på ena sidan och bak i nacken oxå. Är väl kanske mellan 4-6mm så jävla coolt när man sätter upp det. Nu tycker jag även att det behövs bytas header. Men jag kan ju inte sånt! Crap bag///Katja


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det där passar du jävligt bra i om jag får säga det själv :D

2010-09-28 @ 13:41:09
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0