Jämarns vad dyrt!

Nya livet har startat och jag har varit o storhandla för runt 600 spänn, dvs mat! Ahh just det ni hörde rätt. Här ska inte ätas nån lunch på stan på veckorna. Icke!! Jag sparar ju massa pengar om jag gör lunchlådor har jag upptäckt. Köpte även välbehövliga dammsugar påsar vilket behövs. Däremot var det en pärs att handla det. Fanns ju runt 1000 stycken må jag lova. Jag stog där som ett stort fån. Tur att jag kom ihåg vad jag hade för märke på sugarn. Fick iaf rätt påsar :) (även att det kostar 100 spänn för 4 st, DYRT!)

Nu ska jag snart äta, pastagratäng står på menyn. Eftersöker fortfarande nån som kan fixa o knåpa med min blogg design. Är inge data freak direkt som klarar sånt :( ///Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Men stumpan! Jag kan fixa en ny header åt dig ju! Skicka bilder/foton så fixar jag det. Dock inte denna vecka, men nästa. ;P

2010-09-27 @ 18:57:50
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0