Försöker..

knåpa ihop ett inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva. Kan väl berätta lite vad som händer i mitt liv då just nu:

*Håller på att kollar runt på en ny lägenhet och känner verkligen att jag vill flytta.

*Kurser börjar det bli gott om på jobbet. Mkt mkt att göra men det gillas.

*Annars är jag en BF som jag tidigare varit. Återgått till mitt sanna jag och snart blir ni aldrig av med mig.

*Vill ha en ny telefon

*Börjar fundera väldigt mentalt på träningen inför beach 2010 men det är inget som motiverar mig. NÅT,NÅN?

Ja det var väl allt från "glada" jag! ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Ja du borde flytta Katja! Du har ju fan råd med en fet lägga nu, tänk va nice ;)

2010-03-03 @ 22:45:28
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0