Vilken underbar dag

Jag är ledig och det firar vädergudarna med att ge mig lite sol. Det var väl på tiden tycker jag. För det mesta när jag är ledig så är det skiiit väder. Men nu så :) Jag har börjar komma mig till rätta i den nya lägenheten. Saknas fortfarande lite smått och gott. Tex ett soffbord, matbord, lampor, en ny tv, högtalar system och lite tavlor. Dom tre sist nämda är inte prio ett utan dom tre först nämda. Ska försöka ha så mkt som möjligt färdigt tills jag har inflyttnings fest 3 juli. Ni kommer väl va? ;) Helgen innan gatufesten är det.. Nä nu ska jag grejja och dona litegrann. Btw jag trivs skit bra i mitt mörka hår. Känner mig snygg ;) ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0