snart så :D

Helgen närmar sig med stormsteg. Det går fort som faan nu på veckorna vilket passar mig utmärkt :) Nu till helgen sticker jag upp till Övik. Var ett bra tag sedan jag dansade mina lurviga där så det ska bli jättekul. Självklart äre hos Josie jag hänger. Får se om man träffar på några andra stollar oxå!

Jag har slagit av en nagel oxå. Går och stör mig på den som faan :@. Måste se till att boka en ny tid snarast. Försökte ringa hela dagen idag men hon hade kunder så jag får försöka igen imorn.
Ett ännu mer minus är att jag har börjat bli torr över hela kroppen. Det stör mig och är skitfult. Jag smörjer med deeper och en kropps olja för att undvika mer torra fläckar. Det är inte nådigt som jag ser ut nu. Bläää!! ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0